Tavs vasaras piedzīvojums Baltijas jūrā – Tallina, Stokholma, Ālandu salas, Helsinki

9.07 - 14.07.2024

vairāk nekā 10

Daba, Kultūra, Pilsētas, Piedzīvojumi

Grigorijs Salnits

(Pieaugušie)

(Bērni)

640.00

620.00

Tikai 26 sēdvietas! Izmanto iespēju ceļot mazā grupā.

Sekot līdzi jaunumiem par ceļojumu

Ja, vēlies, lai paziņojam Tev par jebkādām izmaiņām brauciena programmā, ievadi savu e-pasta adresi un spied "Sekot"

Dodamies kopā apceļot Baltijas jūru! Sāksim savu vasaras krāšņāko piedzīvojumu, no Tallinas ostas dodoties uz Stokholmu. Karaliskās Stokholmas jeb “Ziemeļu Venēcijas” apskate. Piestāsim apskatīties, kā dzīve rit uz Ālandu salās (Olandē). Izzināsim salenieku ikdienu. Marienhamna ar skaistiem koka arhitektūras namiņiem, mazām romantiskām sānielām un vienreizēju gastronomisko mantojumu! Noslēgumā Helsinki un UNESCO mantojumā iekļautais jūras cietoksnis “Suomenlinna”.

Apskatīt ceļojuma programmu 1,3 MB

1. diena – 9. jūlijs, otrdiena

Izbraucam plkst. 9.00 no Smiltenes, 9.45 Bērzkroga, 10.00 Cēsīm, 10.15 Liepas, 10.40 Valmieras, 11.20 Rūjienas.

Plkst. 18.00 no Tallinas ostas dodamies uz Stokholmu ar prāmiBaltic Queen”. Gulēšana četrvietīgās B klases kajītēs. Vakariņas uz kuģa klāja par papildu samaksu. Izbaudi jaunu ceļojuma šarmu ar patīkamu atpūtu un izklaidi, gardiem ēdieniem, krāšņām šovu izrādēm un aizraujošiem piedzīvojumiem uz kuģa klāja!

Nakts uz kuģa “Baltic Queen”.

2. diena – 10. jūlijs, trešdiena

Brokastis par papildu samaksu uz kuģa klāja.

Piestājam Stokholmas ostā pl. 10.30. Pa Stokholmu pārvietosimies ar sabiedrisko transportu! Krāsaino un savdabīgo metro staciju apmeklējums.

Stokholma, kas izvietojusies uz neskaitāmām salām gleznainā vietā starp Mēlarena ezeru un Baltijas jūru, tiek saukta par “Ziemeļu Venēciju” . Tā ir viena no skaistākajām Eiropas galvaspilsētām.

Jūrgordenas (Djurgården) sala ir Stokholmas galvenā pastaigu vieta, kurā pēc izvēles varēs aplūkot tās interesantos muzejus – Vāsa muzejs, ABBA muzejs, Skansens.

Brīvais laiks pilsētā pirkumiem un suvenīru iegādei, pusdienām vietējā kafejnīcā.

Gamla Stan – Stokholmas vecpilsēta uz nelielas (500 m diametrā) salas pašā pilsētas sirdī. Tā kā Stokholmu kopš 1520. gada nav skāris karš, pilsētas senākā daļa saglabājusies samērā autentiska, ar viduslaiku plānojumu, daudzām senām ēkām. Šeit atrodas arī Karaļpils, Nobela muzejs, Stokholmas katedrāle (Storkyrkan), jaukas kafejnīcas, veikaliņi. Lieliska vieta pastaigām vienatnē vai gida pavadībā.

Nakts viesnīcā Stokholmas apkārtnē.

3. diena – 11. jūlijs, ceturtdiena

Brokastis viesnīcā.

Turpinām iepazīt Stokholmas pilsētu.

Plkst. ~13.30 dodamies uz ostu. Pārbrauciens ar prāmi uz Ālandu salām! Tās atrodas Baltijas jūrā starp Zviedriju un Somiju. Te ir savs parlaments, karogs un paši iedzīvotāji sevi uzskata nevis par somiem vai zviedriem, bet ālandiešiem. Olandei raksturīgs  miers, liela sakoptība un rūpes par ekoloģiju. Zila jūra, zilpelēkas klintis, sūnas, ķērpji, koši ziedi, meži un ezeri, daudz ogu un sēņu – tas viss raksturo šīs salas.

Vakariņas par papildu samaksu uz prāmja.

Ierašanās Ālandu salās plkst. 22.50.

Nakts viesnīcā Mariehamnā.

4. diena – 12. jūlijs, piektdiena

Brokastis viesnīcā.

Mariehamna – Ālandu salu galvaspilsēta. Lai gan pirmajā mirklī var šķist kā tipiska Skandināvijas pilsēta, tomēr tai piemīt zināms šarms un pievilcīgums. Tās viens no lielākajiem lepnumiem ir Södragatan – vecākā pilsētas iela ar skaistiem koka arhitektūras artefaktiem. Pastaigā pa mazām sānlieliņām, raugoties mazo veikaliņu skatlogos, varam sastapt arī kādu vietējo iedzīvotāju..

Pasakainu Instagram kadru medniekiem jādodas uz kafejnīcu “Stickstugan Hantverk & Cafe”. Te var tvert skaistas bildes vai vienkārši pačilot, malkojot dzērienu un ļaujoties nesteidzīgam laika ritējumam.

Grannas Äppel – unikāla Ālandu ābolu audzēšanas saimniecība. Tās 40 ha ābeļdārzs atgādina dienvidu vīnogulājus, kas sniedz patiesu baudījumu ziemeļnieciskajam raksturam; iespēja iepazīties ar saimniecību, ābolu apstrādes procesu un nodegustēt gardo ābolu sulu; iespējams ieturēt pusdienas.

Kastelholmā ir gan 14. gadsimtā celta pils, gan muzejs Vita Björn un Jan Karlsgården brīvdabas muzejs, kas ir ļoti līdzīgs mūsu pašu Brīvdabas muzejam. Viss atrodas vienuviet un ir ērti apskatāms.

Jana Karlgardena izveidotā Smakbyn ražotne, kur var iepazīties gan ar vietējo produkciju (konfekšu ražošanu, beķereju, keramiku), gan nodegustēt 1997. gadā izveidotajā Tjudo Vingard ražotnē vīnu, liķieri un džinu. Savulaik ražotnes izveidotājs Peter “Bongo” Eriksson vēlējas ražot alkoholiskos dzērienus no vietējās produkcijas, un tā nu veikalu plauktos parādījās Olandei raksturīgais produkts – alvadoss.

Vēl viena lieta, kas apmeklējot salas noteikti jānobauda, ir Ālandu pankūka, kas pilnīgi noteikti nav tā, ko iedomājamies. Jābrauc un jāgaršo!

~21.00 dodamies uz ostu, lai dotos ceļā uz Helsinkiem.

Nakts uz kuģa “Cinderella” četrvietīgā B klases kajītē.

5. diena – 13. jūlijs, sestdiena

Brokastis uz kuģa par papildu samaksu.

Labrīt, Helsinki! Piestājam Helsinku ostā pl. 9.15.

Suomenlinna jūras cietoksnis, kas atrodas UNESCO pasaules mantojuma sarakstā, ir viens no populārākajiem tūrisma galamērķiem Somijā. Cietoksnī ir 6 km garas sienas, 100 lielgabalu, aizraujoši tuneļi un skaisti parki. Suomenlinnā ir arī muzeji, ekskursijas ar gidu, pasākumi un restorāni.

Helsinku apskates ekskursija ar kājām un ar autobusu: Senāta laukums un katedrāle, klinšu baznīca, Sibēliusa piemineklis, dzelzceļa stacija u.c. Skats uz Helsinkiem no Olimpiskā stadiona skatu torņa. Iespēja apmeklēt Jūras dzīves centru “Sealife”, kur var iepazīties ar jūru un okeānu iemītniekiem, un atrakciju parku “Linnanmaki”, kurā iespējams izbaudīt vairāk nekā 40 atrakcijas, kas patīk gan mazajiem, gan arī lielajiem.

Nakts viesnīcā Helsinku apkārtnē.

6. diena – 14. jūlijs, svētdiena

Brīvais laiks Helsinkos.

Plkst. 13.30 prāmis uz Tallinu. Ierodamies Tallinā aptuveni plkst. 15.30.

Mājupceļš…

Papildu izmaksas:

• apdrošināšana – 6 EUR (sākot ar 65 gadu vecumu – 12 EUR). Virs 75 gadiem – individuāla cena;
    • vakariņas uz prāmja “Baltic Queen” – cena tiks precizēta;
    • brokastis uz prāmja “Baltic Queen” – cena tiks precizēta ;
    • ieejas maksas Stokholmas muzejos – sākot ar 15 EUR no personas;
    • sabiedriskā transporta karte Stokholmā – ~20 EUR (20 – 64 gadu vecumam), 12 EUR (0-19 gadiem un virs 65. gadu vecuma);
    • Grannas Äppel – cena tiks precizēta;
    • Smakbyn ražotne – 34 EUR personai (degustācija un ekskursija);
    • kuģītis uz Suomenlinnas cietoksni – 2,95 EUR, bērniem no 7 līdz 17 gadu vecumam 1,48 EUR;
    • Suomenlinna jūras cietoksnis ar vietējo gidu – 11 EUR, bērnam 4 EUR;
    • personīgie izdevumi.

Labprāt atbildēsim uz Jūsu jautājumiem

Šo vietni aizsargā Google reCAPTCHA.