Sagaidām krāšņu Jaungadu Arābu Emirātos – Dubaijā!

28.12 - 5.01.2025

vairāk nekā 10

Pilsētas, Pludmale

Līga Zušmane

(Pieaugušie)

(Bērni)

1498.00

1453.00

Ceļojums ir plānošanas stadijā!

Sekot līdzi jaunumiem par ceļojumu

Ja, vēlies, lai paziņojam Tev par jebkādām izmaiņām brauciena programmā, ievadi savu e-pasta adresi un spied "Sekot"

Dubaija bijusi neliels zvejnieku ciemats Arābijas līcī, bet tagad tā ir viena no pasaules kosmopolītiskākajām pilsētām. Viens no septiņiem emirātiem, kas veido Apvienotos Arābu Emirātus, ir mājvieta vairāk nekā 200 tautību pārstāvjiem un piedāvā neaizmirstamu pieredzi visiem apmeklētājiem. Neatkarīgi no tā, vai jūs atrodaties Creek krastos vai pasaules augstākās ēkas Burj Khalifa virsotnē, Dubaija dzīvo un elpo ar iespēju un inovāciju sajūtu, kā  ar nepārspējamu piekrasti, skaistu tuksnesi un krāšņām pilsētas ainavām. Atmiņas tikai gaida, lai tās šeit tiktu radītas! Dubaija ir pilsēta, kas jāredz, lai tai noticētu!

Apskatīt ceļojuma programmu 1,4 MB

1. diena – sestdiena, 28. decembris

Tiekamies plkst. 18.00 Rīgas lidostā iepretim airBaltic reģistrācijas galdiņiem.

➢ 20.40 lidojums Rīga – Viņa –Dubaija.

2. diena – svētdiena, 29. decembris

➢ 8.30 no rīta ielidojam Dubaijā. Dodamies uz viesnīcu, noliekam bagāžu un dodamies iepazīt tuvāko apkārtni. Iespēja doties baudīt pludmali un sauli vai braucam ar sabiedrisko transportu uz Miracle Garden jeb Brīnumu dārzu apskatīt miljoniem ziedošu ziedu un eksotisku kompozīciju!

➢ 16.00 iekārtojamies numuros. Neliela atpūta un pēc tam pastaiga pa Deiru! Iepazīsim Deiras apkārtni. Tā ir viena no vecākajām pilsētas daļām, galvenais Dubaijas komerciālais un tirdzniecības rajons, kur senatnīgie tirgi atrodas līdzās mūsdienīgiem namiem. Deirā var atrast visu, kas jums nepieciešams, sākot ar tehnoloģijām, beidzot ar smaržām un perkusijām. Šī rajona rosīgā atmosfēra padara Deiru arī par lielisku ēdināšanas vietu gardēžiem. Tāpat tā ideāli piemērota, lai iepazītu Dubaijas mantojumu un vēsturi gan muzejos, gan vienkārši pastaigājoties un izbaudot atmosfēru

3. diena – pirmdiena, 30. decembris

Brīva diena atpūtai, pludmalei, saulei vai dodamies apskatīt Dubaiju, izmantojot sabiedrisko transportu. Bet daudz arī staigāsim! Dubaijas tā saucamajā ”vecajā pilsētā” varēsiet izjust arābu pasaules šarmu. Vēstures muzejā redzēsim, kā tapusi šī ultramodernā pilsēta, kā arī to, kāda tā bijusi pirms 50–60 gadiem. Apmeklēsim Gold Souq jeb zelta tirgu ielu un Space Souq jeb garšvielu tirgu. Dosimies uz Dubai Frame jeb Dubaijas rāmi, kurā var ievietot skatus no Dubaijas pagātnes, tagadnes un nākotnes!

4. diena – otrdiena, 31. decembris

Brīva diena atpūtai, pludmalei, saulei vai vēlā pēcpusdienā dosimies ar sabiedrisko transportu uz Dubaijas centru. Izstaigāsim Burj Khalifa apkārtni,

Līca skvēra pastaigu taku, vērojot un baudot Vecgada gaisotni un sagaidīsim 2025. gadu. Dubaijas Jaungada svinības un milzīgā uguņošana ir starp iespaidīgākajām un krāšņākajām pasaulē, tas viss ir grandiozi un neaizmirstami. Tā ir vienreizēja iespēja to redzēt un piedzīvot!

5. diena – trešdiena, 1. janvāris

Brīva diena atpūtai, pludmalei, saulei vai pēcpusdienā dodamies uz Desert Safari, Arabian Adventures jeb tuksneša safari, lai meklētu arābu piedzīvojumus, iekarotu kāpas ar džipiem, vērotu saulrietu sārti zeltainajās kāpās. Emirātu tuksnesis ir īpaši skaists pēcpusdienā, saulrietā, kad smiltis iemirdzas zeltainās nokrāsās. Skaisti foto garantēti. Džipi izvizinās pa kāpām, liekot sirdij pukstēt straujāk un elpai aizrauties. Vakara noslēgumā būs autentiska arābu maltīte tuksnesī beduīnu apmetnē un daži citi pārsteigumi.

6. diena – ceturtiena, 2.janvāris

Brīva diena atpūtai, pludmalei, saulei vai Abū Dabī, kur bezgalīgs saules stars satiekas ar dzīvīgu kultūru, bagātinošu pieredzi un neierobežotiem piedzīvojumiem. Šis ir lielākais emirāts un Apvienoto Arābu Emirātu galvaspilsēta. Pa ceļam no Dubaijas mūs pavadīs gids (krievu valodā), kas aizvedīs uz visskaistāko, greznāko Šeiha Zajeda Lielo mošeju, kas ir pilsētas bagātīgā kultūras mantojuma ikonisks simbols. Ceļojot pa marmora hallēm, redzēsiet unikālus dārgumus, tostarp apzeltītas Swarovski lustras, pagalma plašos marmora mozaīkas mākslas darbus un atstarojošos baseinus, kas atspoguļo dažus no kolonnās iestrādātajiem daudzajiem ametista un jašmas elementiem. Kad atrodaties ārā, skatieties uz augšu, lai redzētu mošejas četrus satriecošos minaretus, kas lepni slejas 106 metru augstumā. Pēc tam apmeklēsim Luvru Abū Dabī, kas tiek uzskatīta par vienu no mūsdienu pilsētas brīnumiem. Tas ir ne tikai arābu pasaulē pirmais universālais muzejs, bet arī spēcīgs Apvienoto Arābu Emirātu ambīciju un sasniegumu simbols.

7. diena – piektdiena, 3. janvāris

Brīva diena atpūtai, pludmalei, saulei vai dodamies uz vēl vienu emirātu – Sharjan jeb Šārdžu. Brauciens ar sabiedrisko transportu. Ielūkosimies vien mazā daļā no Šārdžas, kas ir trešais lielākais no septiņiem Apvienotos Arābu Emirātus veidojošajiem emirātiem. Tam ir vienīgā zeme gan Arābijas līča piekrastē, gan Omānas līcī. Šajā kontrastu emirātā ceļotāji var baudīt brīvdienas saulē, atklāt tradicionālos tirgus (souqs) vai apmeklēt modernus iepirkšanās centrus, izpētīt daudzos kultūras mantojuma objektus, apbrīnot majestātiskās mošejas, pastaigāties gar Khalida ezera promenādi, aiziet uz Al Noon salu un apskatīt taureņu māju, atpūsties dateļpalmu meža ēnā… Būs iespēja ielūkoties Blue souq jeb Centrāltirgū. Dosimies pirkt visgardākās dateles Souq Al Jubail.

8. diena – sestdiena, 4. janvāris

Brīva diena atpūtai, pludmalei, saulei vai no rīta apmeklēsim Burj Khalifa –visaugstāko debesskrāpi pasaulē. No 124. stāva paveras elpu aizraujošs skats uz ultramoderno pilsētu ar neskaitāmiem citiem debesskrāpjiem. Lejā izbaudīsim krāšņās muzikālās strūklakas. Pēcpusdienas brauciens ar prāmi uz Dubai Marina, kas ir pasaulē pazīstamākā jahtu piestātne un viens no Dubaijas populārākajiem dzīvojamajiem un atpūtas rajoniem.

9. diena – svētdiena, 5. janvāris

Ap 6.00 no rīta izbraucam uz Dubaijas lidostu un 9.30 lidojums caur Vīni uz Rīgu. Ielidošana Rīgas lidostā 16.10.

• sabiedriskais transports, viens brauciens 2 DRH vai 0,50 EUR;
    • ēdināšana viesnīcā: brokastis 17 EUR, pusdienas 25 EUR, vakariņas 25 EUR;
    • Brīnumu dārzs – 24 EUR;
    • Dubaijas rāmis 19 EUR;
    • tuksneša safari 81 EUR;
    • Burj Khalifa – 47 EUR;
    • Abū Dabī ekskursija 70 EUR;
    • transfērs viesnīca–prāmis Dubai Marina–viesnīca – 58 EUR;
    • apdrošināšana – izmaksas tiks precizētas;
    • transfērs no VIDZEMES pilsētām – Cēsīm, Valmieras, Smiltenes, Siguldas – uz lidostu un atpakaļ 20 EUR vienai personai vienā virzienā vai 35 EUR abos virzienos. Cena spēkā, ja pieteiksies vismaz 7 braucēji;
    • personīgie izdevumi.

Labprāt atbildēsim uz Jūsu jautājumiem

Šo vietni aizsargā Google reCAPTCHA.