Līgo svētki Katalonijas krastā. Barselona un Montserrata

(Bērni)

1068.00

Ceļojums izpirkts!

Sekot līdzi jaunumiem par ceļojumu

Ja, vēlies, lai paziņojam Tev par jebkādām izmaiņām brauciena programmā, ievadi savu e-pasta adresi un spied "Sekot"

Nav daudz tādu vietu, kuras vienlaikus būtu gan senatnes elpas apdvestas, gan tik drosmīgi modernas. Barselona ir slavena ar savu galveno avēniju La Rambla, daudzajiem krodziņiem, muzejiem, lielo dzīvesprieku un Sant Joan svētku tradīcijām. Un tieši spāniskais dzīvesprieks un vasaras atnākšanas svētku tradīcijas mūs ir pamudinājis turp doties svinēt Līgo svētkus! Dzīvība šajā dinamiskajā un iespaidīgajā pilsētā neapsīkst ne dienā, ne naktī.

Svinam Jāņus jeb Sant Joan pie ugunskuriem Barselonas pludmalē. Piedalāmies vietējos ielu svētkos, kuros tiek veidoti “cilvēku torņi” Els Castellers. Dzīvojot pašā pilsētas centrā, tveram Barselonas plašo kultūrvēsturisko objektu apskates piedāvājumu. Iepazīstam avangardiskā arhitekta Gaudí mākslas darbus. Apmeklējam svētceļotāju galamērķi Montserrat klosteri klinšainā kalnu masīvā netālu no Barselonas. Klausāmies stāstus par brīvības cīņu Katalonijā, kuras himna ir mūsu “Saule, Pērkons Daugava”. Degustējam Katalonijas vīnus un tapas, meistarklasē mācāmies pagatavot tradicionālo paella, apmeklējam flamenko šovu. Baudām Vidusjūru Barselonas un apkārtējo ciemu pludmalēs.

Apskatīt ceļojuma programmu 1,4 MB

1. diena – piektdiena, 21. jūnijs

Pl. 9.00 tikšanās Rīgas lidostā, reģistrēšanās lidojumam.

• Izlidošana no Rīgas pl. 11.00, ielidošana pl. 13.40 Barselonas lidostā. Ar sabiedrisko transportu dodamies uz Barselonas centru un iekārtojamies hostelī pašā Barselonas centrā, kurā pavadīsim 5 naktis.
    • Pirmie soļi Barselonā! Dodamies kopīgi iepazīt vietējo apkārtni. Apmeklējam Plaҫa de Catalunya laukumu ar strūklaku, Raval un El Born kvartālus, Rambla promenādi. Apskatām no ārpuses Gaudí Casa Mila La Pedrera un Casa Batló.
    • Izstaigājam vecpilsētu, apmeklējam katedrāli.
    • Ielu svētki Barselonas kvartālā, kur tiek būvēti “cilvēku torņi” Els Castellers.
    • Saulgriežu vakara atpūta un pelde Barceloneta pludmalē, no kuras Kolumbs devās ceļā un atklāja Ameriku.

Vakariņās tradicionālās bagātīgās uzkodas tapas un crema catalana kādā no vietējiem krodziņiem pludmalē Chiringuito vai vecpilsētā

2. diena – sestdiena, 22. jūnijs

Brokastis naktsmītnē.

• Nesteidzīga rīta pelde pludmalē.
    • Izgaršojam un izsmaržojam centrālo vēsturisko vietējo labumu tirgu Boqueria.
    • Ar vagoniņu dodamies uz Montjuic kalnu un cietoksni, apskatām Olimpisko stadionu no augšas.
    • Apmeklējam Katalonijas nacionālo mākslas muzeju, izmantojam ieeju par brīvu sestdienas pēcpusdienā.
    • Brīvdabas muzejā Pueblo Espanyol iespēja izstaigāt visus Spānijas reģionus.
    • Vakarā baudām gaismu un mūzikas spēles strūklakā Fuente Magica, Placa d’Espagna.

Atgriežamies naktsmītnē ar metro.

3. diena – svētdiena, 23. jūnijs

Brokastis naktsmītnē

Līgo dienu iesāksim ar agru pastaigu saullēktā uz Gaudi Park Guel, izmantojot ieeju par brīvu pirms tūristu plūsmas parkā.

• Nokļūstam ceļojumā Gaudí pasaulē 4D kino seansā.
    • Iespaidīgā Sagrada Familia. Baznīcas apskate no ārpuses.
    • Pēc izvēles šīs pasaulē augstākās un arhitektoniski iespaidīgākās bazilikas apskate arī no iekšpuses ar audio gidu.
    • VAI Siesta – atpūta pludmalē, naktsmītnē vai kādā no parkiem, jo priekšā Līgo nakts.
    • Iespēja kopā ar Balt-Go gidu doties pastaigā pa parku Ciutadella, Triumfa arkas promenādi, kā arī iepazīt Katalonijas vēsturi El Born Market jeb mākslas un vēstures centrā.
    • Pēc izvēles un grupas vadītāja ieteikumiem jebkurā laikā iespēja apmeklēt vēl kādu no daudzajiem mākslas, vēstures, zinātnes muzejiem, arhitekta Gaudí ēkām vai arī slaveno futbola stadionu.

Vakarā Sant Joan Jāņu uguns iedegšana Placa de Sant Jaume laukumā un svinības Barselonas pludmalē pie ugunskuriem ar salūtu un mūziku. Tradicionālā pusnakts pelde.

4. diena – pirmdiena, 24. jūnijs

Kā jau Jāņu dienai pienākas, to pavadīsim nesteidzīgā atpūtā Sitges ciematā, kas slavens ar savu pludmali, restorānu piedāvājumu un starptautisko fantastikas filmu festivālu.

• Dodamies ar vilcienu uz Sitges ciematu pie jūras, apskatām Sv. Bartolomeja baznīcu pie jūras, izstaigājam ieliņas un piejūras promenādi.
    • Pusdienās kādā no kafejnīciņām varēsim baudīt īpašo vietējo paelju arroz a la Sitgetana un desertvīnu Malvasia de Sitges.
    • Atpūta pie jūras.
    • Pārgājiens gar jūru un klintīm Garraf apkaimē. Iespēja pārvietoties arī ar vilcienu, paildzinot atpūtu pludmalē.
    • Atgriežamies ar vilcienu Barselonā.
    • Vakarā iespēja baudīt Katalonijas vīnu un sieru degustāciju un/vai izaicināt sevi jūras velšu paella gatavošanas meistarklasē.
    • VAI brīvais laiks Barselonā un iespēja doties izbraucienā pa pilsētu ar elektroskūteriem vai hop on-hop off tūristu busu.

5. diena – otrdiena, 25. jūnijs

Brokastis viesnīcā.

• Ar vilcienu dodamies uz Montserrata klosteri kalnos 50 km attālumā no Barselonas. Ar funikulieri uzbraucam 1200 m augstajos Montserrata roboti klinšainajos kalnos un apmeklējam tajos izvietojušos joprojām aktīvo benediktīniešu mūku klosteri, kas slavens ar svētceļnieku mērķi — melno dievmātes statuju.
    • Dodamies pastaigā ar pikniku pa kalnu taku.
    • Vakarā iespēja apmeklēt flamenko šovu.

6. diena – piektdiena, 26. jūnijs

Individuāla rīta pastaiga pēc izvēles, atgriežoties iemīļotajās Barselonas vietās vai pludmalē.

• 11.00 dodamies uz El Prat lidostu. Lidojums ar aviokompāniju airBaltic. Barcelona 14.25 – Rīga 19.00.

Saulgriežu enerģijas pielieti un iespaidiem bagāti atgriežamies mājās!

• ceļojuma/veselības apdrošināšana– 7 EUR (pēc 65 gadu vecuma – individuāla cena). Ieteikums nokārtot bezmaksas Eiropas veselības apdrošināšanas karti (EVAK, derīga 3 gadus) – https://www.vmnvd.gov.lv/lv/evak ;
    • piemaksa par nakšņošanu vienvietīgā numurā 268EUR EUR vai garantētu nakšņošanu divvietīgā numurā 169 EUR;
    • ekskursijas un degustācijas:
    • Pueblo Espanyol brīvdabas muzeja apmeklējums 14 EUR;
    • Katalonijas vīnu un sieru degustācija 40 EUR;
    • Paella meistarklase 35 EUR;
    • Flamenko šovs ar iekļautu Sangria dzērienu 45 EUR;
    • 4D kino seanss Gaudi pasaulē 10 EUR;
    • vietējais sabiedriskais transports metro, vilciens, vagoniņš (10 euro), eletroskūteri pēc izvēles, hop on-off buss. Iespēja iegādāties sabiedriskā transporta karti 5 dienām 38 EUR;
    • vai Barcelona tūristu karte 5 dienām, ietver transportu no lidostas, sabiedrisko transportu, muzeju apmeklējumus un atlaides 68 EUR.
    • transfērs no VIDZEMES pilsētām – Cēsīm, Valmieras, Siguldas – uz lidostu un atpakaļ no tās – 20 EUR vienai personai vienā virzienā vai 35 EUR abos virzienos;
    • pusdienas un vakariņas 10-30 EUR;
    • visa veida privātie izdevumi un izmaksas.

Labprāt atbildēsim uz Jūsu jautājumiem

Šo vietni aizsargā Google reCAPTCHA.